Vad i hela friden händer ..

Lost ?!
Såg nyss på sista avsnittet med mamma och pappa . Fyfan vad bra det var, men det är så mycket som händer ju .. =) Någon annan som såg det ? Helt sjukt bra var det i alla fall, bra att det kommer en till säsong :)

Och nu är jag sjukt trött, kanske bra om jag gå och lägger mig nu, imorgon får vi ju gäster till Midsommarfirandet :)
Gästerna är ju Nikki (min bästa kompis), Hennes mamma Gittan (som för övrigt är väldigt bra kompis med mamma o pappa) och Nikkis storasyster Malin (som gick i Davids parralellklass hela högstadiet )
Det blir skit najs och jag måste ju vara utvilad, dom kommer ju redan vid 13.00 så jag måste sova .. - Nu :)

Men innan vi säger godnatt blir det dagens låt :D


Radar - Britney Spears


Godnatt !! :)<3
Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback