Tjoooooooooooooooohhhhhhhhoooooooo!

Idag är det skolavslutning ! Jippie ! Alltså sommarlov ! :D Och då ska jag ha min fina röda klänning från Gina Tricot, och vet ni vad ? Tyra och EVe har ocksåk länningar från gina Tricot så vi blir "Gina tjejerna" :D

Heehe, jag är precis nyduschad och äter frukost :) Vi börjar halv 9 så det blir skönt att ta det lite lugnt innan sista dagen i skolan för 5:an och då ska vi nämligen fika först i klassrummet och sedan går vi till kyrkan och har skolavslutning och efter det går vi till parken mittemot och säger hej då :D

Men nu måstejag äta lite, är faktiskt vrålhungrig ! :)

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback