Tjenare !

Idag vaknade jag kl halv 11 av att jag råkade hosta. Nice va ? nej skulle inte tro det :D
Idag hare jag inga planer så det blir väl min käre kompis Mario  och jag som slåss mot onda fiender på tv:n x)

Nu ska jag äta frunch :D

Härkommer ett test jag tog från Jasse (jasminesjoberg.blogg.se) och jag såg att även Hanna hade det (superduperzebra.blogg.se)



Allmänt test 1

Hur bor du: Jag bor i villa :)
Brukar du komma i tid:
Ja, jag tycker jag är rätt bra på det .
Hur lång är du:
Jag är 166 cm lång :)
Kan du laga mat:
Det beror faktiskt vad du menar med mat, jag kan laga nudlar ..
Vad jobbar du med/pluggar du:
Jag går i skolan
Vad har du på dig just nu:
Haha, en grå västbergat-shirt och ljusgrå västbergamysbyxor xD
Har du någon fobi:
Ja, jag hatar spindlar och småkryp/insekter.
Hade du en bra kväll igår:
Ehm .. en ganska skum fråga med tanke på att jag är 11 men jag hade en bra kväll, jag, mamma och pappa kollade på LOST :)
Vilket är ditt senaste inköp:
Hmm .. fan det ar så länge sedan jag shoppade, jag kommer inte ihåg ! :O
Din favoritdryck på morgonen:
Te, äppeljuice eller oboy
Var fick du dina senaste pengar ifrån:
Från min plånbok ?? :D
Har du sovit i din egen säng inatt:
Japp
Vad hade du sönder senast:
Ojj, juste igår när jag läste "när vi båda andas" så hade jag sönder mitt bokmärke, typiskt !
Vem snackade du med senast:
Tyra, fast på MSN :)
Varm favoritdricka:
Te ! Eller var choklad med vispgrädde och marsmellows :D
Favoritdricka när du är riktigt törstig:
Helt klart Coca Cola :D
Alkoholhaltig favoritdricka:
Cider, det är egentligen den ända dricka med alkohol som jag har druckit många gånger och så. Men jäkligt gott är det i alla fall :)
När gjorde du senast något riktigt dumt:
Dumt .. hm .. kommer inte på något (A)
Saknar du någon just nu:
Jag saknar mina kompisar .. :)<3
Vad ska man göra för att få dig irriterad:
Haha jag blir irriterad jättelätt, fråga bara mina kompisar ! :D
Någon/Något jag stör mig på:
Stöddiga personer.
Intressen:
Vara med kompisar djur, vara med familjen, MUSIK och såklart att blogga :)
senaste person du kramade:
Pappa :D
Senaste person du ringde:
Mamma, fast hon ringde ju i och för sig mig :)
Senaste person som ringde dig:
Jaha nu kom den frågan, och jag tror ni vet svaret på den xD
Vad drack du senast:
Ehm eftersom jag inte har ätit frukost måste det vara colan igår :D
Vill du ha barn:
Ja, självklart, vem vill inte det ? :)
Längtar du till din nästa födelsedag:
Ja :D Fast inte för mycket. Jag vill att det ska vara sommar först och det ska jag njuta av =) Fast inte i detta väder..
Har rakat dina ben någon gång:
Haha, japp, det var int så lyckat kan jag bara säga xD
Är du sugen på något nu:
Nope, är inte hungrig eller liknande :D
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
Ingen, jag gillar inte kaffe :D
Använder du hudkräm:
Japp, eller handkräm xD
Attraheras du av män med skägg:
Ni frågar en 11:åring lite skumt .. Jag tänker inte svara på frågan xD
Micro-pop eller poppa själv:
Undrar om jag någonsin poppat själv .. Lite pinsamt om jag inte har det ..
Brukar du baka:
Om jag orkar, hinner och vill :D
Röstade du i det senaste valet:
Jag är 11 år ..
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
Ja det är jag faktiskt, riktigt nöjd :D
Vilken låt lyssnade du senast på:
Mcfly - Sorrys Not Good Enough.
Har någon annan sovit i din säng inatt:
JAG ÄR FORTFARANDE 11 ! :D
Vad tycker du är äckligt:
Snor, spyor, diaree och sånt :D
Har du pengar på mobilen:
Jag har abbonemang så det kan man säga .. :D


 

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest?: Fan, helvete och jävlar :)
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
: Lustigt nog använder jag inte min väckarklocka.
Var köper du dina matvaror ifrån?:
Handlar inte, det gör pappa :D
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?:
Jag gillar både två :)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?:
Jag skulle sätta in på kontot, äntligen köpa dom saker som bärbara datorer och sådant jag vill ha men int ha råd till, och så skulle jag tvinga mamma o pappa att boka en resa till Egypten.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?:
Nej, det är ju måndag och jag vaknade för en timme sedan :D
När var senast någon stötte på dig?:
Undrar om någon NÅGONSIN har gjort det x)
Vad åt du till middag senast?:
Kalopps :D
Kan du vissla?:
Japp :D
Tittade du på tecknat när du var liten?:
Såklart! Man var/är ju onormal om man inte gjorde det :D
Äger du några popband t-shirts?:
Popband vet jag inte men Green Day har jag :D
När flög du senast?:
Hmm, typ 22:a maj påväg hem från Istanbul :D
Pratar du några andra språk?:
Engelska :)
Har du gråtit offentligt?
Jao, och det är inte roligt kan man säga :D
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?:
Ja, vill ha en piercing i min tunga och så vill jag ha några småtatueringar som typ i nacken, handleden och sånna ställen :D
Vad har du med dig in på bion?:
Popcorn, läsk, godis, sådant alla har med sig :P
Vad har du för väder?:
regnigt, molnigt, blåsigt, svensk sommar helt enkelt !
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?:
Jag är fortfarande 11 år, jag åldras inte fort :D
När sov du senast på golvet?:
Jag antar någon gång nä jag sov över hos någon :D
Vilken är din favorit drink?:
Jag antar alkoholfria då =)
Gillar du din boendesituation? :
Japp, är lycklig i min gråa, fula villa :D
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?:
Ojj, minst 7-8, annars är jag inte rolig att vara med, just ask my friends.. :D
Är dina dagar fullbokade och stressiga?:
Det händer väl någon gång :)
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?:
Det kan man verkligen säga att jag gör :)
Hur gammal blir du nästa födelsedag?:
12 bast blir jag ;D
Tror du på liv på andra planeter?:
Nej, men jag tror på spöken och andar.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?:
Jag gör som alla andra normala, JAG PRATAR INTE MED MIG SJÄLV !
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?:
Ja kanske, om någon annan pröjsade :D
Tycker du om att krama folk?:
Det är najsigt :D Jag gillar faktiskt att kramas :)
Äger du en digitalkamera?:
Ja, eller jag ägde en kamera .. den är ju trasig
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?:
Ingen, jag är inte lik en enda en :D
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?:
Såklart !
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
: Jag fick det förut innan jag slutade äta griskött. Då fick jag dåligt samvete för att äta mitt favoritdjur så jag slutade :)
Är du mörkrädd?:
Lite
Tre saker du alltid har med dig?:
Mobil, kläder (man måste ju ha något på sig xD ) och något mer xD

Puss & Kram


Mina Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag gjorde förstXD

2009-06-15 @ 20:02:23
URL: http://superduperzebra.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback