The king of pop, is dead .

O My God. Michael Jackson är död. Han var ju bara 50 ynka år, sjukt tragiskt.



" Michael Jacksons hjärta gav upp
NEW YORK/STOCKHOLM. Michael Jackson slutade andas efter att han kollapsat i sitt hem.
Han fördes i ilfart till sjukhus med ambulans - men läkarna lyckades inte återuppliva honom.
14.26 lokal tid dödförklarades världsstjärnan. I natt inledde polisen en utredning för att ta reda på hur Michael Jackson dog. "
Text och bild är taget från Expressen.

Det är ju helt jävla sjukt, egentligen. Att man vet att kungen av pop inte lever längre. Jag var aldrig något "fan" och lyssnade typ aldrig på låtarna men när jag var liten så älskade jag ändå låten "Bad" xD
Men jag sitter inte och sörjer nu för honom direkt men om man tänker på att han faktiskt är död så känns det lite konstigt. Tänk också, han har ju barn, ett är lika gammal som jag, tror jag ! Stackars barn, och släkt överhuvudtaget!


R.I.P Michael Jackson.

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback