STEPHIE ..

var här idag !
Det var jättekul för jag har inte träffat henne sedan Valborg ! :P
Jag ska berätta vem det är för ni som inte vet. Stephanie är en väldigt bra kompis till mig som jag lärde känna genom Erika (min granna och klasskompis) och Mikaela (erikas syster och hon är ett år äldre än oss) för att Stephanies mamma träffade en kille som heter Göran. Och Göran bor på min gata så förut, för typ ett år sedan så var Stephanie här varje helg för att hennes mamma var här och då var jag med Erika o Mikan och då så var Stephie också med. Men en sak vissa skulle störa sig på (men inte jag och Stephie) det är att Stephanie är 16 (ska fylla 17 den 14:e september tror jag :P ) medans jag är 11 och ska fylla 12 den 6:e september. Men det spelar absolut ingen roll förvi har jättekul i alla fall :) Men det tråkiga är att hon typ aldrig är här längre eftersom hon lika gärna kan vara hemma istället för att åka hit :P Men hon bor egentligen i sumpan x)
Men i alla fall så var hon här och vi körde tv-spel :P Heh, vi körde Mario Wii !! :D Och vi hade sketakul :) Och en rolig sak var att på Tisdag ska hon ha bal i skolan (hon går i 9:an) och då sa hon att hon skulle ha en jättefin klänning och klackar. Och då frågade jag hur klänningen såg ut. Då sa hon : "Den är köpt på Gina Tricot."
Jag ba: "okej .." (och sedan frågade jag hur den såg ut eftersom min röda klänning som jag hade på Davids studentmiddag ärju från Gina). Då sa hon: " ja den är vit, men den går lixom såhär (och så visade hon med händerna) och den har band och den är smal men sedan blir den lite puffig där nere".
Jag började skratta och säger: "Jag har också en klänning från Gina, fast den är röd".
Hon sa att jag skulle visa den och jag gjorde det o klänningarna var likadana :D Då sa hon:" alltså, jag provade den röda jättemånga gånger och när jag tänkte köpa den var den slut i min storlek".
Och då frågade hon snabbt : " Du, vilken storlek är din klänning i ?? ".
Då kollade jag och det avr storlek 36 så jag sa det och hon ba: " Min är oxå i storlek 36 !! "
Hehe men ag sa att hon fick låna min klänning om hon ville eftersom hon hellre ville ha en röd.
Hon sa att hon skulle tänka på det och seadn var hon tvungen att gå :) 
Besök hennes blogg vettja: stephyy.webblogg.se
Annars finns hon i mina länkar :P
 
Men vi hade iaf jättekul :P

Men nu har jag skrivit ett aslångt inlägg så nuska jag slappa xD Jag tycker att jag förtjänar det x).

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback