Sol, underbara sol !

Hejsan :D
Idag var min klass på Personne och jag hade jättekul xD<3
Jag erkänner, jag tog inte med mig badkläder (hur dum i huvudet får man vara?!) för att det var ett riktigt pissväder, regn och allt. Och sedan när vi kommer dit vid halv elva är de sådär och sedan när alla badar och jag sitter och kollar på så kommer solen . Najs, riktigt jävla najs *ironisk*
Men jag hade precis tänkt att hoppa i poolen med kläderna på (jag hade en plan för jag hade lite kläder som jag inte hade på mig som jag kunde ha på mig efteråt och så) men precis när jag var 100 % på att jag skulle hoppa kommer vår fröken Maria och ba:" Nej, nnu ska vi tillbaka till skolan, alla upp från poolen, NUUUU!!"
Och jag tänkte bara: "TYPISKT!"
Men när vi kom tillbaka till skolan såhade vi en lektion och då gjorde vien utvärdering om 5:an och vi fick glass, sedan slutade vi =)

Snart ska jag tvätta mitt hår så att det blir fint till imorgon ! Sedan ska jag pyssla lite från ett sånt här "paket" som jag fick av farmor i namnsdagspresent ! :D Sedan blir det väl sängen, det blir en lååång och fantastisk dag imorgon ! :)

Milow - Ayo Technology




Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback