Sjuk ..

Idag har jag tillbringat min dag hemma hos Eve med Tyra och Eve.
Vi kollade på TWILIGHT ! Wohoo :D Den var så in i helvete bra =)
Sedan så gjorde vi lite grejjsor och sedan vid 7 blev det mat där. Pasta, köttfärssås och grönsaker, mums !
Sedan under maten får jag så jävla ont bakom ögonen så att det inte är sant. Det gjorde så jävla ont att jag var tvungen at gå efter maten. Sedan på vägen hem mår jag jätteilla och kommer hem. Då lägger jag mig i sängen men smärtan bakom ögonen försvinner inte. Då går jag till pappa i vardagsrummet och säger det. Då säger han att ajg kanske skulle ta en alvedontablett. Och i precis den meningen rusar jag in i badrummet öve handfatet och spottar ut massor av spott. två sekunder senare har jag spytt i handfatet. När jag upptäckte det tog det ytterligare två sekunder innan jag spydde i handfatet igen. Då så fattade jag att jag skulle spy i toan istället så då spydde jag där två gånger också. Det var int kul, men då försvann illamåendet i alla fall.
Då var det bara smärtan bakom ögonen kvar då ..


Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: nikki

krya på dig mallan ! <3

2009-06-16 @ 21:58:11
Postat av: T

Ojojoj!!! Krya på dig!!!<3

2009-06-16 @ 22:22:25

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback