Midsommar, Midsommar, Midsommar .. :)

Gud vad kul vi hade igår ! :D
Först vid halvtvå kom Nikki och Gittan. Då så började vi plocka fram lite sakta till "sillunchen" (det var det hette!) och så. Sedan så satte vi oss í våran trädgård och åt.
Fast eftersom jag och Nikki inte gillade sill så fick vi köttbullar, korv och färskpotatis :P
Sedan så pratade vi där ute, dom rökte en massa och sedan då, började vi spela Plump inne i matrummet.
(För inte ni som vet vad plump är så är det ett jättekul kortspel) och såklart vann pappa och Gittan kom sist och jag näst sist :D Som vanligt xP Sedan rökte dom mera och vid typ halv 6 eller halv 7 så kommer Malin. Och då börjar vi göra ordning middagen . För vi skulle grilla :D Så typ vid halv 8 blev det äntligen mat :)
Sedan då började vi köra ännu mer spel. Vi spelade jättekul spel som t.ex Brainstorm. Då körde vi lagen dom "unga" mot dom "gamla/äldre" :P Sedan körde vi ett "geni" spel och då var lagen; (lag 1) Jag, Malin och Gittan (lag 2); Mamma, pappa och Nikki :D Sedan körde vi "Tabu" och då var lagen "Hallerbys" mot "Kristiansson" och såklart så vann någon (jag kommer faktiskt inte ihåg xD)
Sedan så spelade vi och hade kul och sedan kl 4 på morgonen åkte dom hem :)
Så jag sov ju till 1 idag :D Men jag ändå inte kommit upp vid 11-12 ändå så xD
Men det kommer lite bilder sedan men nu ska jag äta :)

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback