Maten ..

är påväg för pappa åkte typ och hämtade den på McDonalds nu :)

Dagen har varit väldigt seg, nu har jag precis fått på mig riktiga kläder istället för sovkläderna som jag gick runt med hela dagen x) Vad vi ska göra senare ikväll vet jag inte, skulle tippa på några avsnitt "24" , för LOST är ju slut för säsongen :P
Men imorgon blir väldigt stressig. Då ska vi nämligen köpa den där kameran som jag visade (!) och sedan ska vi kolla på Laptopen, men inte köpa :D Sedan så ska vi packa för att på Måndag ska jag och Mamma till Söderhamn ! Vi gör en "shoppingresa" varje år sedan 2 år tillbaka :) Och för två år sedan så skulle jag och mamma till Örebro och då ville våran granne Maria (Erika och Mikaelas mamma) följa med, så det blev det att dom tre följde med också. Sedan förra året åkte vi till Jönköping.
Det är därför vi köper kameran så tidigt för att jag ska ha den i Söderhamn. Sedan den 30:e Juni (tror jag att det var) ska min och Nikkis familj till .. POLEN :) Lite otippat ställe men ändå, fett kul :)

Nu kom pappa med maten -.-
Hörs kanske senare :)

Puss & Kram


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback