Kamera :)

Hejsan :)
Jag kom hem för ungefär en timme sedan men jag har inte orkat skriva :D

Men vi var i sickla och kollade först på Elgiganten. Där kollade vi på laptops och köpte en ny kamera !! :D
Haha, det var den jag visade fast färgen var mycket mer lila men den var jättesnygg :P
Sedan efter Elgiganten gick vi till Onoff och kollade på den rosa laptopen jag visade, men den var sjukt liten ! (ja det var en mini laptop men jag trodde den skulle vara större xD) Jag tror kanske att jag väntar lite på en laptop :) Känner att jag inte har så stort behov av en just nu :D
Men jag kommer ju ändra mig om en vecka i alla fall xD
Men där blev jag lite sur på mamma och pappa men jaja :D Sedan köpte dom ett badrumsskåp. Fast det behövde ju int ni veta i och för sig .. xD
Sedan jag kom hem har jag tagit det lite lugnt med ett avsnitt Ugly Betty.
Men när jag var i Sickla fick jag sms av Eve och hon frågade om jag ville göra något när jag var klar, jag sa ju att jag skulle packa och att jag inte visste när jag skulle komma hem och så . Men jag skulle ändå inte orkat om jag var "ledig" :)
Men ikväll/nu blir det ju packning och vi ska ju packa och handla lite.
Just nu så tar jag lite bilder med kameran och ni får se en bild på den sedan ;D

Och för övrigt är det härligt, varmt väder ! :) Det gillar vi (!), Eller hur ? :P

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback