Just My Luck <3

Hejsan.
Jag sitter nu vid min dator och kollar på en ny kamera och jag har hittat en ganska bra, rosa ..
Hehe och sedan kollar jag på Laptops också. Jag hade tänkt att ta 1000-1500 till en kamera och 2000-5000 till en laptop/minibärbar från mina 11000 jag har kvar från mina ärr-pengar :)
Och sen jag vaknade tjatade jag på pappa att han kunde hyra filmerna "Just My Luck" (DÄR MCFLY ÄR MED ! :D) och "Systrar I Jeans - andra sommaren"
Pappa skulle upp och handla nu så han sa att han knde hyra dom åt mig !! :D
Åhh, det var så länge sedan jag såg "Just My Luck" och det var typ 2 år sedan med Nikki och då gillade jag inte äns dom, det är ju en sån skillnad att se den nu än var det var för 2 år sedan :D
Men nu ska jag fortsätta kolla på Kamera och Laptops :)

Puss & Kram



Just My Luck .. <3


Systrar i jeans andra sommaren ..<3

Mina Kommentarer
Postat av: J A S M I N E

Jag har sett systrar i JEANS - ANDRA SOMMAREN. Ursäkta capsen ;p

2009-06-21 @ 09:46:38
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback