Jag kollar på..

Ellen Degeneres och jag älskar det programmet ! Nyss var Audrina med från "The Hills", ganska kul för jag kollar ju på det ibland, det är lite beroendeframkallande :) Hehe och nu är Kanye West precis klar. Han sjöng "love Lockdown" 
Grym låt ! :) 
Men när Ellen är slut ska jag och pappa åka in till (någonstans) och växla in småmynt som jag och mamma har sparat till våran shoppingresa till Söderhamn på Måndag ! :)
Förstår ni vad jag menar med att vi har sparat småmynt  ? Om vi lixom har en tia över eller något liknande lägger vi det i en burk och vi har sparat så ganska lnge faktiskt , hoppas det är mycket pengar för burken är ganska tung !

Ojj, shit nu är typ Ellen slut : )

Vi ses senare !

Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: Fidde

Åhh, det såg jag oxå !!!! Ellen verkade tycka att det var rätt komlicerat med The Hills... xD

2009-06-18 @ 16:26:39
URL: http://dinsyster.blogg.se/
Postat av: SHEER BLONDES

Hej!

På våran blogg testar vi skönhetsprodukter och ger tips.



Du får jättegärna ta en titt och hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



/Alicia & Tessie

SHEER BLONDES

2009-06-18 @ 16:28:29
URL: http://sheerblondes.se

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback