Jag har bestämt ..

mig att börja titta på Just My Luck klockan 20.00 :)
Vad ska jag skriva lixom ?? :D
Jag åt ugnspankaka till middag,  det var bara pappa och jag för att mamma är på picknick med jobbet..
Jaha, nudå ?? :)
Jag läser lite bloggar och hittade en väldigt bra låt från Absolute Music 58 (disc 2) som jag har på min dator. Jag hade valt ut bara dom låtar jag kände till till min iPod förut men nu hade flera skivor försvunnit ur iPoden så jag laddade ner alla istället och hittade mycket bra låtar jag har hört förut (men inte kände till titeln, ni vet vad jag menar?) och sånger jag aldrig hört fast dom var jättebra =)
Nej, nu ska jag börja ta fram chips, läsk, godis, choklad och göra det mysigt i mitt rum inför filmen xD
Nu kommer Dagens Låt

SwingFly - Singing That Melody
 
Den här låten fanns med på skivan som en sån låt jag har hört fast inte visste titeln :)
Men sjukt bra är den i alla fall :D

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback