Jag är hemma..

från skolan och mitt dåliga humör har försvunnit :)
Jag är ju hemma från skolan nu för David tar studenten idag :) Men mamma duschar nu, sedan ska jag göra det, sedan ska jag fixa mig och så sedan vid 12.00 åker vi ! :)
Det kommer bli jättekul :D
Och jag ska ha min blå-gröna klänning från H&M på mig och svarta tights och sedan blir det ju mottagning här hemma då släkt och kompisar kommer ;D
Men på utspringet får jag titta lite extra efter Kenza  :D Hennes bästa kompis Mika går ju i Davids klass :)
Men hon skulle typ bli fotad för sin minkollektion så jag vet inte om hon kommer men endå, idag skas allt handla om DAvid, inte om Kenza xD
Hehe men nu ska jag koppla av med lite McFly och Jonas Brothers :)

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback