It's all about you, it's all about you baby .. <3

Hejsan.
Just nu har jag precis spelat Mario men det går åt helvete, jävla pisspel! :D
Så jag satte mig här och ahr absolut inget att göra xD Men, men, det är sommarlov så det gör ju inte så mycket, kanske ska sätta på en film, vem vet ? :D
För övrigt är det ju ett riktigt pissväder. Mulet, regnigt och kallt ..
som jag skrev  i testet är det ju en riktigt svensk sommar nu med detta väder. Varför Sverige ?? Varför just oss ?
Jag vill ha de lika varmt som i Italien, Spanien och alla länder där.
Jag vet faktiskt att vi bor ganska långt norrut, jag är inte dum i huvudet och jag vet att Spanien och italien ligger vid Medelhavet - Vid värmen ..
Jag önskar bara att Sverige låg där också . Men det kan man nog aldrig ändra på ..
Jaja får se det från den ljusa sidan :D Men vänta lite  - Det finns ingen ljus sida .
Men om ni kommer på någon, säg till mig, jag kommer inte på en enda en !
Men nu blir det väl en flm eller något att göra på datorn.

Puss & Kram


Jag vill att det ska vara såhär varmt !  På bilden är det Jag, Noah och Leo

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback