Hejsan ..

nu sitter jag och kollar på "Gordon Ramsay the F word" . Jo gissa varför, För att MCFLY är med !! <3
Jag har sett de tförutoch ser det igen :) Men dom är bara heelt underbara xD <3

Åhnej, måndag imorgon , fast det är den hela vanliga dagen på veckan !! :P Det känns asskönt, för på tisdag är det grönan (<3), onsdag Davids student (<3), torsdag, ja vad är det då?? Kommer inte ihåg xD Och på fredag är det skolavslutning :P <3
Jag hoppas på bra väder både på onsdag och på fredag =) 
Nej, nu ska jag kolla vidare, fast jag kollar bara när mcfly e med xD <3

Puss & Kram. 

Ps. Kanske ska börja med "dagens låt", eller ?? Men ni får vara beredda på Mcfly och JB men jag ska försöka variera mig =D <3
Hehe , vi hörs imorgon ! :)

Ärsch vi börjar idag med dagens låt ! :P
  



The End - McFly <3
 

 

Mina Kommentarer
Postat av: sannie

de e helt ok ;)

2009-06-08 @ 10:10:43
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Fidde

Vi ska till personne på torsdag ju :P

2009-06-08 @ 16:10:52
URL: http://dinsyster.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback