Hejsan :D

Dagen har jag tillbringat hos Erika och Mikan med bad och film ! :) Filmen vi såg medans vi åt pizza var "A Cinderella Story" och filmen är jättebra. Resten av dagen badade vi i 26 grader :) Ebba, Jakob, Malin & Ove (Ebbas och Jakobs föräldrar) och Eva och Roger (Dogges föräldrar, men Dogge var inte där) var också där. Men jag hade kul och nu sitter jag här vid datorn med musik på (som vanligt..).

Ikväll blir det väl något kul på tv :P
Men snart är det ju mat .. :)

Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

tack för att du vill delta..kram

2009-06-27 @ 18:05:10
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback