Hejsan :)

Idag har jag varit vid Fridhemsplan med mamma och kolla på klänningar åt henne till Tommy och Marias bröllop som är någon dag efter vi kommer hem från Polen.
Och vi hittade en vit med svart spets på MQ. Det var rea och den skulle kostat 600:- men den kostade 199 :- ! :P  
Sedan efter shoppingen så gick vi upp til mormor och hälsade på. Och då fick jag även 500 kronor :)
Känns bra att inte vara pank nu .. =)
Sedan efter visiten hos mormor gick jag och mamma ut och käkade på någon resturang som hette "Ät gott" och den låg vid mormor vid Fridhemsplan. Det var riktigt gott och bra service :)
Men nu är vi hemma och mamma kollar på fotbollen (bajs sverige, komigen klå engelsmännen nu!) och pappa är på Tommys svensexa.
Och lilla jag ska nog kolla lite på tv snart ! :)

Puss & Kram


Min underbara middag; grillbiff med bearnaisesås (stavning?) och pommes frites, MUMS ! 


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback