Hejj :P

Jag lovar, jag är inte död :D Jag har inte orkat sätta på en dator och skriva =)
Men nu gör jag det i alla fall =D 

Förutom att alla killar var TVUNGNA att reta mig på något sätt, att komma sist på engelskabingon som vi hade på engelskan, att jag slutade 15.10 (min senaste dag) och att det har varit ett PISSVÄDER (!), så har dagen varit bra =) 
Den var lite seg men jag fick stå ut .  
Orkar intberätta dagen i detalj :P

Faan också , vet ni vad mamma sa till mig idag?
Jag ska till TANDLÄKAREN !!!! :O
Jag som hatar att gå till tandläkaren ! Men jag får väl ståut.
Men jag måste gå typ tio i två imorgon så det är skönt :P
Men nu ska jag äta en glass och troligen kolla på tv :)
Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback