Här har vi lite bilder :D

Ni vet ju, jag var ju på två discon den här helgen.
Det första var faktiskt Noahs och det idag var ju Olivias :P

Här kommer kort pådet:D

Först, Noahs :


Vi gick ut en liten stund och tog massor av bilder :P Här sitter Tyra på mina axlar :)


Douglas :)


Gruppfoto :P Dom som står; Douglas och Tyra, sitter: Noah, på marken: Vincent och Leo :D


Gruppfoto - igen .. xD


Tyra :)


massor av gruppfoton ..


..


..


Sa ju det :)


Gruppfoto :P


Tyra
:D


Mer Gruppfoton :D



Lelle och Tyra :)



Domskulle hoppa men jag råkade ta för tidigt :)


Tyra påväg hem :D

Så det var första discot, i nästa inlägg kommer det idag :)

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback