Godmorning SUNSHINES

Tjenare !
Nu förstår ni inte hur glad jag är just nu !
När jag drog upp persiennerna (stavning?) imorse så fick jag SOLEN i ögonen. Kan ni tänka er ? 
SOLEN
HALLELUJA ! HALLELUJA ! :D<3
Shit alltså, solen är här :)
 Ni kanske tycker att jag överreagerar men jag har fan inte sett solen på en vecka.
Då känns det skönt att den kommer nu :P
 Plus att det är varmt  också . Det kan ju vara sol fast kallt, men nu var det tvärtom :)
 Fast det jobbiga är att vi kanske skulle på bio idag, men det gör knappt något :)
Haha, snart ska jag äta och jag tror jag återkommer innan jag (kanske) åker !

Puss & Kram



The sun is here ! God Bless Us All !

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback