Godmorgon ! :)

Idag är det .. GRÖNA LUND !! :)
WIhooo :P Jag vet, jag vet, jag har tjatat ut det rejält men det ska bli så kul :D Det är ju premiär på grönan i år :P Och jag vill åka insane :D Men tre saker som är ett måste är: Extreme, Katapulten och jetline (bergochdalbanan) :)
Sedan ska jag gå i lustigahuset och så :P Men jag ska åka så mycket som möjligt (såklart) :D
Men vi åker dit vid 12.00 och fritids åker tillbaka 17.00, men man fick välja om man ville stanna eller åka med dom hem, och man vill ju klart stanna, så jag åker hem med; Tyra, Eve, Nikki och Tyras mamma =)

Nej, nu ska jag välja riktigt varma kläder och hoppa in i badrummet, det kommer ju bli/är ett riktigt pissväder !! (suck .. )

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback