Godmorgon ! (lite uttjatad rubrik, menmen..)

Jag vaknade ungefär för en halvtimme sen och nu sitter jag här och lyssnar på musik :)
Jag är faktiskt väldigt hungrig så jag funderar på att äta lite (smart va ? ) ^.^
Jag har dock inte några planer idag, ska väl bara ta det lugnt, som vanligt ..
Juste, jag har faktiskt hittat en kamera och en laptop jag vill ha ! :) Båda är rosa (ofcourse). Det kommer bilder och pris nedan i inlägget.
Och så är det ju Midsommar imorgon och då kommer Gittan och Nikki hit och grillar ! Nikkis pappa Boa kunde inte komma för han jobbar (han jobbar på oljeplattform i Norge) så det var ju lite synd  men vi kommer ha jättetrevligt ändå :)
Vi ska grilla, och ha sån här sillgrejsimojs (heter det inte ngot specielt? ) och så ska vi ha chokladtårta till efterrätt :D
Nej, nu ska jag äta lite mat, alltså frunch :P




Här är den rosa laptopen jag vill ha :) Det fanns inge mer bilder än denna men det får duga :P den finns på Onoff och den kostar 4190 :-  :D


Här är kameran :P De är 10 megapixel och den kostar
1390 :-

Sådär då :P
Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback