Godmorgon! (ledsen för uppdateringen..)

Hejsan !
Igår så badade jag först vid Erika (även fast hon inte var hemma halva tiden och när hon kom tillbaka så lekte hon, Mikan och Ulrica med vattenballonger i poolen så jag var med mamma och Maria) sedan vid 3 så gick vi hem och duschade och sedan kom Boa och Gittan (tyvärr så var Nikki fortfarande i Hälsingland.. :/ ) och vi åkte till Svenska Sushi köket och käkade sushi (blä ..) och wok (Mm.) och efter det vid 5 så gick vi hem till Boa och Gittan och slingade mammas och Gittans hår blondare ! Och sedan satt vi och snackade bara och sedan Malin (som då var hemma) som hade suttit och pratat hela tiden med oss, tog hem två killar som hete Ogge och Tim. Ogge kände jag väl igen men inte Tim. Men sedan var klockan halv 1 så då åkte vi hem.

Och nu vaknade jag efter en del "tjafs" om lite saker som jag pratade med om Fidde. Jag är ledsen Fidde !

Men nu är jag vaken och idag ska vi plandera och packa för imorgon åker ju vi till POLEN med Nikkis familj !! :)<3 Det ska bli så j*vla kul :P
Men nu blir det mat, magen kurrar ! :D

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback