Godmorgon !

Igår så var vi ju hos Tommy och Maria och badade ! Haha, fan vad varmt det var, det var fan hela 26 grader ( klockan halv 10 på kvällen också !)
Och det var jag och mamma, Malin (granne) och hennes barn Jakob och Ebba (Ebba går i samma klas som Mikan och Jakob går i en klass under mig och Erika) och såklart då Maria och Erika och Mikan. Fast Tommy var ju inte där för han var ju på sin svensexa =)
Men vi hade i alla fall kul och efter vi badat vid halv 11 så kollade vi på filmen "She´s the man". Och jag har sett den filmen förut och den är fett bra ! :P

Och idag så vaknade jag halv 11 och satte på min tv. Sedan vid halv 12 åt jag och nu så har jag precis pratat med Fidde på msn. För igår sms:ade hon mig och frågade om jag skulle med till personne idag. Och jag sa ja men idag känner jag int alls för at gå till ett knökfullt personne men som tur va sa hon att det var okej ;) Jag känner för att bada men inte på Personne :P

Men nu ska jag nog .. göra något annat .

Puss  & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback