Globen, here I come !

Gooooooooodmorning !
Jag blev väckt av ett sms klockan halv 11 av min kompis Jasmine och i det sms:et stod det att hon var påväg till Katrineholm och det kommer ta två timmar och att hon hade tråkigt. Jag visste inte ens att hon skulle dit? :)
Och sedan hade jag inga glasögon på mig och försökte läsa vad det stod i mörkret, det måste sett ganska komiskt ut :D.
Men nu har jag i alla fall käkat och om typ 10 minuter drar jag, mamma och pappa till globen och lämnar in min kamera (hoppas, hoppas, hoppas att den går att laga !) och sedan ska vi också köpa saker till mina ökenråttor, Pepsi och Sprite där också.
Men nu ska jag klä på mig lite mer ! xD

Juste, såg ni Talang igår? Fatta vad bra att Charlie Caper vann, han var ju överlägset bäst !!

Puss & Kram


Mina Kommentarer
Postat av: J A S M I N E

Mallan, varför ska du till Globen? :o

2009-06-14 @ 17:32:12
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback