Fyfan vilket morgonhumör man kan ha..

Och ja, jag pratar faktiskt om mig själv xD
Jag hade väldens dåligaste morgon (med tanke på att jag var sur/ledsen för kameran).
Först brer jag en macka. Sedan ser  jag att det inte finns någon äppeljuice och det är ju drför jag tar mackan, för att ta äppeljuicen och det är inte gott till något annat än den mackan jag vill ha .
Men då tänkte jag att då tar jag väl oboy istället. Då ser jag ju att det bara finns 3 kalkonbitar (Och mamma står samtidigt i köket som jag denna morgon) och jag trodde ju att hon också ska ha kalkon (och jag behöver 3 kalkonbitar på min macka) Så jag skriker till (eller snarare "ryter" till  xP) och går och tar fil och flingor. Då säger mamma :

- vadå ska du inte ha mackan eller ??

- Neej, det finns ju ingne kalkon !!!

- Jaha, ja okej men då slänger ajg mackan då.

- Ja gör det !!..


Men då när mamma har slängt mackan säger hon:

- Men det finns ju kalkon till dig.

- Vadå så du ska inte ha någon kalkon nu eller ?!

- Jag skulle inte ha kalkon från första början.

- MEN ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

Så jag får utbrott och ba:

- MEN NU HAR JAG JU GJORT FIL OCH FLINGOR !

Men mamma sa att det var okej och att hon gjorde en till macka till mig :)



Men i alla fall så tar david studenten idag !
Wihoo :P Detr ska bli kul förut att det är ett riktigt jävla pissväder.
Faaaan också !

Shit också, kan inte skriva mer nu, måstegöra mig i ordning jag börjar tio i nio och ska gå halv nio!

Puss & Kram (jag bloggar när jag kommer hem, vid 10.00 - 10.30 )

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback