" Fyfan, Fyfan, Fyfan, Fyfan, Fyfan, Fyfan, Fyfan, Föööööfaaan" - Jag i INSANE :)

Fyfan, jag hade en av mina bästa dagar idag på gröna lund :)

Det fanns så mycket jag vill berätta men det skulle ta typ 3 överfulla inlägg och för det första skulle ni inte orka läsa och jag skulle inte orka skriva :)
Men jag åkte/gick i;

INSANE !!! *stolt*
Flygande Mattan
Katapulten
Vilda Musen
Rocket Jet
Lustiga Huset
Spökhuset
Lilla Frittfall

Dem var de enda jag kom på just nu . Men klart roligast var ju Katapulten och Insane :P
Katapulten har jag åkt massa andra gånger och älskar den men Insane var något helt nytt - en ny älsklingsattraktion :)<3
Men de tvar lite läskigt för vi stod ju i 1 timme i kö till Insane och en halvtimme - kvart av dom 60 minutrarna hade den svarta "vagnen" stannat i banan. Hehe men dom fick i gång allt men gissa vilken "vagn" jag, Ulrica, Tyra och Eve kom i då?
Jo, den svarta xD Men det gick bra endå :) Men det är ju som en backe upp (som på varje bergochdalbana) och i den backen sa jag : Fyfan, Fyfan, Fyfan .. (ja, se rubriken!)
´Men efter den backen asgarvade jag för att den var så himla skön :D
Hehe men sedan åkte; Jag, Tyra,Eve, Fabbe, Douglas, Noah, Leo och Vincent färja och tunnelbana hem med Tyras mamma, Dogges mamma och Fabbes mamma :D
Men jag hade jättekul men är endå ledsen nu.
Det är nämligen så att när jag kom till skolan märkte jag att min kamera tog extremt suddiga kort och det gick inte att göra något åt .. men då försökte jag stänga av den. Det gick inte, det gick bara inte eller jo den stängdes ju av men själva den man tar kort med åker inte in. Jag fick damp (ursäkta ordet) och jag blev arg, riktigt arg. Så det blev inga bilder på grönan :( Sedan när jag kom hem visade jag den för pappa och han sa att den inte gick att laga. Då blev jag inte arg, utan riktigt ledsen. Ni kanske tycker att det är fånigt men alltså imorgon tar min storebror David studenten. Det gör man bara en gång i livet och jag kaninte ta kort med min kamera. Jag vet att mamma o pappa har en kamera, men de tär typ 4 megapixlar och det är inte samma sak, det är mammas o pappas kort inte mina..
Sedan kommer mamma och pappa definitivt inte köpa en ny kamera till mig, jag köpte ju den som gick sönde rför egna pengar och nu är jag ju pankare än någonsin.
Som sagt kanske ni tycker jag är fånig, men guess what?! - I DON'T CARE !
Jag får vara ledsen, jag får tycka synd om mig sjlv om jag vill och det gör jag oxå.
Och tack så jättemycket Nikki som frågade om jag ville låna hennes kamera (vi har nästanlikadana) !
Det betyde guld för mig att ha en bästa kompis somär där för en, även om det bara handlar om en kamera <33
Men jag kunde inte ta emot erbjudandet för att det är inte samma sak. Men tack i alla fall ! :)<3


Nej , nu måste jag gå och lägga mig :D även fast jag har sovmorogn imorgon så ska vi ha mottagning här hemma som tar lite på krafterna
och jag som inte har någon kamera ! :(


Paranoid - The Jonas Brothers


Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback