"för vi har tagit studenten, ja vi har tagit studenten, för vi har tagit studeeeeeeenteeen, FYFAN vad vi e bra !!! - Hela davids klass och alla andra som tog studenten x)

Tjenare :P
Snart kommer gästerna och jag har inte bytt om !! :P
Haha jag är som min bror, är alltid ute i sista sekunden :D Men man är lik dom man kommer ifrån x)
Men jag hade i alla fall kul :D Och David hade säkert jättekul så det var bra ;)
Och jag såg TVÅ kändisar :D Det var Adam Tensta och Jakob Öqvist (om han heter så xD)
Men Adam Tenstas kusin är nämligen en av Davids bästa kompisar så det är ganska coolt :D Sedan Jakob Öqvist, alltså jag menar han som är med på The Voice på mornarna :D Förstår ni vem jag snackar om ?
Men det var kul men synd för David att få ett sånt här jävla pissväder .. -.-
Men nu MÅSTE jag byta om, för jag är itne klar för fem öre !!

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback