Dont stop me now, cause i'm having a good time, i'm having a good time.

Tjenare :D
Mottagningen här hemma var väldigt lyckad ;D Dock kom 2 av davids kompisar nu :D Men det komemr typ flera och sedan drar dom till Blue Moon för en slutskiva :)
Najs för dom :) Men nu sitter jag och lyssnar på the lovely McFly :)
Snart ska jag byat om till normala kläder xD
En sak som är ganska cool är att på Blue Moon bar så ska dom ju ha slutskiva med Jensen NORRA också (dom går på södra) och gissa vem som går där ??
Jo, BLONDINBELLA xD Hehe och jag läser ju hennes blogg varje dag =)
Hehe fett coolt :D

Jaja, nu kommer flera kompisar :D

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback