" Die motherfucker, Die, Die motherfucker, DIE !!!!! " - Noah

hehe sorry att ajg inte skrev igår. Men då var jag på personne med Nikki, Tyra, Eve och Tyras mamma Ulrika :P Vi hade supertrevligt o mysigt =)

Idag var det typ 27 grader och skinande sol heeeeela dagen. Väldigt skönt :P
Men efter skolan så åkte Jag, Tyra Eve Lisa Alva och Noah till (gissa 3 gånger :P )
PERSONNE igen .. :) Vi var där från halv 4 till 6 :P
vi hade även trevligt denna gång fast Lisa o Alva var tvungna att gå tidigt ..
Men Alva gick tidigast. Och när det var alla förutom Alva kvar badade Lisa o Eve. Och då solade jag, Noah och Tyra. Och då ser tyra en tvestjärt brevid mitt ben fast på hennes handduk och börjar skrika. Jag börjar också skrika och Noah säger att ahn tycker att det är skönt att vara kille för att dom inte skriker åt insekter xD och då kryper den på hans handduk och då skriker han högre än vi o hoppade runt som en tjej x) HAHA men sedan försökte jag o Tyra ta bort den med gräs o pinnar och vi tror att vi fick bort den men att den kanske hamnade på Noahs handduk när vi kastade så han säger så här : Nej, nu gör vi på killsättet !". Och då knölar han handduken på marken och hoppar på den. Och när han hoppar skriker han: " Die motherfucker, Die, Die motherfucker, DIE  !!!!!!! "
HAHA vad vi skrattade !! :D
heeh men nu ska jag kolla på TV :P

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback