det sista inlägget innan jag åker ..

är detta. Jag vet inte vad jag ska skriva mer än att vi ska åka snart ! Jag längtar att sätta mig i bilen och sätta i hörlurarna och dra på högsta volym med McFly, The Jonas Brothers, Green Day eller något annat schysst ! :) Det är något av det härligaste som finns, att bara sitta i bilen och titta ut och lyssna åp musik i högsta volym.

Men i Polen ska vi vara i 6 nätter och så blir det 2 nätter på båten (fram och tillbaka) och jag kommer hem den 8/7 (Faan, att jag missar Eves födelsedag den 4/7 :( Men GRATTIS i förskott gumman !! :D<3)


Nu måste vi fixa det sista!

Älskar er och jag kommer ju hem snart !! =)

Puss & Kram


GOOOOOOOOODBYYYYE SWEDEN, HIIII POOOOOOOOOOLAAND !!! =)<3

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback