" DET kom på min axel, det kom på min axel, hör du inte det kom på min axel !!?? " - Jag.

Hejsan :P

Ska först bara säga tack Fidde för att du kom på att det är personne med klass 5a och 5b på torsdag :-)

Dagen har varit bra :) Som sagt den enda vanliga dagen denna vecka :) najs, och imorgon är det GRÖNAN med 5a OCH 5b !! (Jag har nog tjatat ut det lite, men endå det ska bli hysteriskt kul ! )
Jag längtar verkligen och jag lovar att ta med kameran och ta riktigt mycket bilder, eller försöka i alla fall :D
Men efter skolan var det ingen fritids för att fritidspersonalen var med 4:orna på grönan.
Så då gick jag, Tyra, Eve, Douglas, Noah, Leo och Fabbe ner till båtparken i villaområdet :) Där hittade vi en gummiboll och körde bollkull. På bollkull så börjar en att vara. Den tar upp bollen och säger stopp. När kullaren säger stopp så måste dom andra stå stilla. Eller dom får inte röra fötterna, bara överkroppen och kullaren får inte heller röra fötterna och då ska kullaren försöka kasta på någon och om den träffar så tar den upp bollen och säger stopp.
Det var väldigt kul, jag fick många skrattattacker, t.ex när jag ramlade typ tusen gånger. En gång ramlade jag baklänges ner i sanden från stacketet, jag ramlade så jag nästan gick ner i split på sanden när jag inte ville bli kullad och massa annat x)
Och jag sög på att kasta så där fick man mycket skratt också :P 
Och så fastnade jag i en babygunga på slutet och jag kom inte ner helt för att mina höfter var för stora men jag fastnade. Jag är så ... Klumpig ..
Men som tur va drog mina kära vänner ut mig och jag klarade mig utmärkt (fick bara jävligt ont i höften och fötterna jag knappt fick ut ur babygungan men annars klarade jag mig utan en skråma ! xD )
Men jag hade i alla fall jättekul, och det är det enda som räknas just nu :)

snart ska jag se på en inspelade lost med M & P :)

Juste ! Dagens låt, och denna dag inte Mcfly eller JB utan Katy Perry xD
Jag hittade denna låt på Stephies blogg ( stephyy.webblogg.se ) och jag gillade den ganska mycket :)

Katy Perry - Waking Up In Vegas 




Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback