Dålig uppdatering ..

jag vet, jag är ledsen men jag har bara inte orkat sätta på en dator :)

Men imorse klockan kvart i åtta så vaknar jag av att jag är extremt hungrig. Men när jag ställer mig upp mår jag så illa att jag var jättenära på att spy.. Jag sprang till badrumme, det kom inte ut något, som tur var, men det kom upp lite i halsen vilket är extremt äckligt !
Sedan dricker jag ett glas vatten och sedan går in och lägger mig. 

Men sedan när jag vaknar en gång till vid kvart i nio så känner jag exakt samma illamående och spykänsla. Samma sak hände denna gång, jag sprang in i badrummet men det kom inget , bara lite i halsen.
Sedan kunde jag ju inte somna om - såklart ..
Så jag satte på tv:n och kollade på MTV :)
Sedan har det varit tv-spel hela dagen :D
Det var "Mario Sunshine" till Gamecube :) Haha, ett sånt jävla kul spel, vilket alla Mario spel är men i alla fall :D

Snart ska vi äta och sedan kanske det blir en film med chips och läsk ? ;)
Hoppas det !

Det kanske är lika bra att ta dagens låt nu eller ?


Runaway - Darin Zanyar


Ha en bra dag/kväll ! :)

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback