Bilder från Söderhamn dag 1 !


Jag på tåget till Gävle


Tog lite bilder utanför fönstret xD


Framme i Gävle ! Jag och
Erika


Direkt utanför tågstationen i Gävle så fanns denna resturang och mamma sa direkt att det var den vi var på när jag var i Gävle när jag var liten, typ 6 år ! :D Hehe, lite coolt =)


Erika utanför tågstationen i
Gävle


Det stod sånna här bockar övre hela gatan när vi var i Gävle ! :P ..


Och dom var sjukt gulliga ..


och dom fanns i alla olika mönster och färger !

Efter vi varit i Gävle i 1 och en halvtimme så satte vi oss på tåget mot Söderhamn !


Första lunchen i Söderhamn ! Tro det eller ej, det är kycklingpasta ! xD


På hotellet hade dom sjukt sköna fåtöljer och soffor vid receptionen ! :)


En sida av receptionen , tog tyvärr inte ekort på den andra


Underbar Ceasarsallad på O´Learys som låg brevid hotellet !


Erika på O´Learys


Erika på slutet av kvällen.

Så det var det ! :) Troligen kommer ni få dag 2 imorgon :D
Klockan är redan fem över åtta ! :O :D
Ska se vad som är på Tv :)

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback