Tyra, Eve och Lisa ..

är tre sköna brudar som jag umgås med nu =) Vi har precis ätit och innan det gjorde vi jättecoola skyltar till godisståndet på valborg :D Och efter det spelade vi 9 bool på Tyras biljardbord :)

Och de var även skola idag, vilket inte var en höjdare .. -.-
Dagen började med en svenska lektiona med vikarien Tina, Eftersom Maria och Karin (våra vanliga fröknar) rättade nationella proven så därför hade vi vikarier nästan hela dagen  :) Efter det var det NO med Karin Forsberg -.- Hon är fettigt boring .. Och sedan var det rast,  efter rasten var det slöjd :D Alltsa jag hatar verkligen att sticka, det är så jävla svårt så att det är inte sant !! Men iaf, efter slöjden var det lunch, då blev det tacopytt eller fisk, hehe man tar ju lätt Tacopytten, utom Tyra för att hon tyckte att den såg jävligt läskig ut xD Efter lunchen blev det Engelska med Ann-Britt :D Efter det lev det nusi, där man fick sjunga solo om man ville xD jag gjorde det inte men det gjorde : Lydia, Erika, Henrik och Isabelle :) Efter musiken var det rast och sedan matte och sedan slutade vi halv 3 :D Sedan åt vi mellis och gick ut o spela fotboll, men jag gick när vi spelat ganska länge för att GABBI var så jävla jobbig :@ Och dågick ja hem till Tyras pappa och nu sitter jag här och skriver ett inlägg :P heeh men nu ska jag göra någe med brudarna, kan inte bara sitta här x)

Alla hälsar


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback