Tjena :)

Idag så ringde jag ju Erika för hon hade ringt när jag sov. Hon undrade om vi kunde göra något, jag som ändå inte hade något att göra gick dit och vi badade och hade kul. Sedan så filmade vi när vi hoppade i poolen på olika sätt, haha ! Det roliga är att Tommy och Maria är på smekmånad i Grekland så då är Ewy (Tommys kusin) där medans Tommy och Maria är borta och hon gillar också att bada, så hon försökte göra volter som vi barn gjorde och hoppade i på andra sätt också, skitkul med en sådan vuxen ! :)
Jag kanske kan lägga upp ett klipp eller två om jag fattar hur man gör :) Jag hade i alla fall kul.  
Men nu är jag hemma och ikväll blir det nog en film för min del !
Men nu : Musik och bloggar !

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback