Rubrik ?

Hejhej ! Nu blir det ett inlägg, var väldigt sugen, fick lite kli i fingrarna !

Tjenare, tjenare. Idag så vaknade jag vid 11 tiden av att pappa ringde. Och jag hade mobilen jättenära sängen och min ringsignal är på högsta vloym och det är McFly´s låt Star Girl. Haha, gissa om jag blev skrämd ?
Men då klev jag upp och fick ett sms av Jasse. Hun undrade om jag skulle följa med till Personne. Visst, tänkte jag först men sedan efter ett tag fick vi int tag på någe folk så då skulle det bara bli jag och Jasmine så jag sa att det kanske var bättre en annan gång mer fler personer :) Hehe, men sedan ringde mamma och sa att mammas jobbarkompis Helens dotter var på deras jobb och hade inget att göra ( Har träffat henne förut, hon är lika gammal som jag och skittrevlig) och att hon ville gå på stan med mig. Och jag kände definitivt mer för att gå på stan än att bada så jag tog en dusch och sedan tog jag tåget mot Mörby Centrum och mötte upp Elin vid T-Centralen. Vi hade jättetrevligt och efter vi hade kollat runt i affärerna lite bestämde vi att vi skulle gå på bio. Så bion blev "The Proposal". Den var så sjukt jävla rolig och skitbra. Rekomenderar stort den ! ;) Men efter bion då klockan var halv 7 åkte vi hem.

Handlade jag något då ? Jo, det gjorde jag, fast dock bara en sak. Jag köpte en Jonas Brothers almanacka inne på Punkt Shop! Kalendern är för 2010 så det är ju perfa ! :) Är väldigt glad för den och jag tänkte köpa en Tokio Hotel kalender till Nikki men ångrade mig eftersom jag inte visste om hon hade en.
Min kalender!

Sedan när jag kom hem såg jag ett brunt paket på bordet och insg att det var min McFly skiva jag beställde häromdagen !! Skivan heter "Motion In The Ocean" Och är som alla andra McFly skivor, sjukt jävla bra, så jag har laddat ner den till min iPod nu :)

Skivan!

Hihi, men det var min dag. En skön dag helt enkelt !

Nu ska jag nog gå och lägga mig, klockan är snart halv 1.

Ursäkta för dom dåliga bilderna, tog dom nyss.

Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: Mcflyfan

Kolla in Getmcflytoswe.blogg.se

2009-07-31 @ 20:28:21

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback