Polen dag 2

Dag 2. På förmiddagen var vi fortfarande på båten . Då spelade jag, pappa, mamma och Gittan plump ute på däck. Boa och Nikki ville inte vara med, men kan ni gissa vem som vann ? Jo, JAG ! :P Det är faktskt bara andra  gången jag vinner över föräldrarna ! ;D Men sedan blev klockan 1 och då fick vi gå till bilarna och köra ut från båten och när vi kom ut så rengnade det som in i h*lvete. Shit vad det regnade. MEn vi körde till hotellet (ett jättefint hotell) och la upp väskorna och så och sedan gick vi till ett jättemysigt ställe och då blev det helt plötsligt sol ! (Nice, huh ?) och vi satt där och åt lunch :P
Jag tog en greksallad (Hehe!) Och sedan kommer jag faktiskt inte ihåg vad vi gjorde men efter det blev det mat (kommer intihåg vad/vart) och sedan blev det dom här underbara våfflorna! Shit vad gott det var ! Först tar dom en stor våffla och sedan häller dom i kolasås i varje hål och lägger på färska hordgubbar ! ;D Mmmm .. vad gott det var ! =)
Sedan blev det stället som vi åt lunch på och där fick vi varm choklad. Och grejjen med den chokladen är att det är ren smällt choklad som är smaksatt med någon smak och det var underbart ! :D Och det stället kallade vi "Stamstället" :D
Sedan blev det sängen !


Jag och Nikki på båten ! :D


Ute på däck när inte Boa ville vara med på Plump ;)


Gittan vid lunch på "Stamstället" :P


Min greksallad. Denna var faktiskt riktigt god =)


Så mycket var det kvar av den salladen ! :P


Nikki :)


Juste efter lunch gick vi ut på en jättelång pir som var vid stranden ! :P Här är den i alla fall =)


Nikk och Boa på stället vi åt middag på ! Och jag kom på att det hette "Shejk " :D


Våfflorna ! Åhh, vad gott det var !! =D


Nikki på stamstället på kvällen.


Boa på stamstället på kvällen ! =)

Sådära :P

Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Hittade du nåt i Skärholmen =)?

Nej, jag bara kollar runt lite på datan, hehe!Kram

2009-07-11 @ 22:48:23
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback