Polen Dag 1 !

Polen dag 1. Eller Polen, eller Polen vi var ju i och för sig på båten hela den dagen men vi tar det endå.

Dagen började med att vi gick upp vid 10 tiden och fixade det sista och vid 2 så åkte vi först till Shell macken för att äta något gott där träffade vi Gittan, Boa och Nikki och satt och snackade lite. Sedan åkte vi till Nynäshamn. Bilturen dit tog ungefär en timme. Ett perfekt tillfälle för iPoden och högsta volym .. xD Men sedan kom vi fram, och vi körde på bilen på båten och klockan var ungefär 4 - halv 5 så vi gick först till hytten och lämnade grejjerna och gick ut på däck. Föräldrarna tog en öl och jag och Nikki tog en läsk. Solen brände nästan i hjäl oss och det var jätteskönt ! Hehe, men sedan givk vi och bokade bord på en av resturangerna på båten och vid halv åtta gick vi dti och åt. Jag tog en greksallad, vilket inte var så bra för den smakade bokstavligt bajs. Men den såg riktigt god ut :D Men jag fick en himlans god efterrätt. Varm äppelkaka med vaniljglass och grädde ! Mums.
Efter maten vid halv tio gick vi till nattklubben och jag och Nikki fick alkoholfria drinkar som var jättegoda och vi hade ganska roligt. Dock blev jag och Nikki jättetrötta vid 12 - 1 tiden så då blev det sängen.
Det var den dagen :)

BIlderna kommer nu :P


Påväg till Nynäshamn.


Båten !


Gittan ute på däck :)


Deras Fanta på båten. Mirinda hette den.


En mås. Har ingen som helst aning varför jag fotade den :D


Nikki väljer mat på båten.


Fin bild på Nikki !! :D


Matsalen.


Min greksallad. Bläh vad äcklig den var , jag som brukar älska greksallad!


Den himmelskt goda deserten ! :D


Pappa.


Nikki på nattklubben :P


Min underbara drink ! =)


Och jag och Nikki, jag hade mitt finger för blixten xD

Sådär nånting :D

Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: OLESSIA

härliga bilder :D

2009-07-10 @ 17:34:31
URL: http://olessiavontaylor.blogg.se/
Postat av: malin

-Fin blogg ;) fina bilder =)



2009-07-10 @ 18:16:25
URL: http://sjuttondeapril.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback