Nämen tjenare !

Hejj !

Idag klev jag upp halv tio och jag har sovit 8 timmar, great ..
Jag vet att jag måste sova mer för att "funka" men jag kunde inte somna igår.
Men i alla fall så gick jag upp, tvättade håret, åt frukost, duschade (Haha, kan inte duscha och tvätta håret samtidigt, det blir helt fel) städade åt gerbilerna och nu sitter jag här. Så schemat ser ut, ungefär såhär:

12.45: Ellen Degeneres !!
13.30 : Samla ihop allt, handbagage, packning, allt.
14.00 -14.10: Hämta Gittan och sedan ÅKER vi ! =)


Det är dagens schema nu :)
Jag säger Hej Då nu, för jag vet int om jag hinner sedan ! :)

Så, Hej då !!

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback