jag är ..

hemma från farmor och farfar ! Jag kom dit vid halv 12 och då fick jag lite att äta och jag och farmor pratade vid köksbordet. Sedan åkte jag och farfar och kolla på dom här "Riksregalierna". Och förvånansvärt så var det roligt :)
Sedan kom vi hem och jag och farmor åkte till Odenplan och köpte jordgubbar, hallon, blåbär till efterrätten senare. Så sedan kom vi hem, tog det lugnt och sedan vid kvart i 6 kom pappa, Björn (min farbror) och hans fru Anne och vi åt hos farmor och farfar :D Vad vi åt vill ni kanske inte veta men jag säger det i alla fall. Vi åt duva. Duva, kan ni fatta ? Men det var fakiskt gott. Sedan efterrätt. Glass med bär. Sedan blev det kaffeo och te för dom som ville ha och sedan vid halv nio åkte vi därifrån och vi kom hem för en halvtimme sedan ! :)

Just nu så lyssnar jag på musik och ska kolla på bloggar. Men sedan ska jag kolla på tv :P

Puss & Kram


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback