Hellu !

Hejsan ! Idag vid halv 7 på kvällen kom jag, mamma och pappa hem efter 3 nätter i Hälsigland med min bästis och hennes familj. Vi hade det supertrevligt som vanligt. Vi spelade spel, åt, jag och Nikki fiskade, och bara va. Vi gick och la oss halv tre varje natt och gick upp halv elva varje morgon. Det var sjukt trevligt och jag har saknat Nikki jättemycket, jag tror hon kände detsamma, vi hade i alla fall skitkul och vi ska dit igen i Oktober ! ;)
Tyvärr tog jag inte mycket0 bilder alls, vilket kanske var lite dumt, men men.
När vi kom hem satte jag mig direkt vid datorn och sedan slappa vid tv:n. Skönt, eftersom det int äns fanns el uppe i Hälsingland :)

Haha, nu blir det mer dator, har mycket att ta igen !

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback