Hejsan :D

Idag har det inte hänt mycket, pappa hyrde en film åt mig, som jag tiitade på med chips, läsk och choklad. Filmen hette "Bröllopsduellen" och den var faktistk ganska bra =) Mer har jag inte gjort förutom att sitta vid datorn och äta mat.
Ikväll kanske jag och pappa ska kolla på Oceans 12 som går på tv kl 9. Mamma är ju inte hemma i kväll för hon är på Marias möhippa.
Och det blev int någon Polen grejjs för jag orkade helt enkelt inte.
Men nu lyssnar jag på musik och tar det allmänt lugnt :)
Så vi hörs !

Puss & Kram

Juste, vet ni, pappa har besällt Green Days nya skiva "21st Century Breakdown" till mig idag !
Hihhi, jag är väldigt glad över det för den skivan äger ju !! =)<3


Mina Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: åh tack snälla du! :)

Vad har du för dig då? kram

2009-07-10 @ 02:10:10
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback