Halloj !

Tjenare alla där ute !

Igår så hade vi fakiskt jätttetrevligt, även för mig, fast Nikki inte var med :)
Dom kom ju vid 4 och då satt dom i trädgården och jag i mitt rum. Sedan vid 7 gick jag ut till dom och dom sa att dom skulle börja med maten men dom satt kvar ett tag. Men sedan gjorde dom mat i alla fall och ja, vi åt vid 9 tiden :P Sedan skulle pappa visa en låt på Spotify och sedan ville alla ha en låt, så jag började skriva en lista på vad alla ville höra så jag blev DJ. Alla fick önks asig låtar, inklusive jag så dom fick höra min musik också! Och dom vuxna gillade min breda musiksmak, jag spelade t.ex: McFly. Plan White T's, Paramore, Green Day, Nickelback, Daughtry, osv. Men vi hade jäkligt trevligt och vi satt ute på altanen och lyssnade på musik som spelades på högsta volym från datorn i sovrummet från klockan 10 till klockan 3 ! Men vi hade det jäkligt trevligt, vi måste göra om det någon gång :) Men vi bestämde även att vi ska åka upp till Hälsingland på torsdag ! Det ska bli grymt kul att träffa Nikki. Och det är jättemysigt på hennes landställe i Hälsingland, har varit ädr två gånger förut och det är jättemysigt ! Men sedan gick Gittan och Boa vid 4 och jag gick och la mig direkt, var jättetrött :D

Idag vaknade vi vid halv 1 och jag har bara tagit det lugnt och så tills nu . Vid 5 över 4 är det bakom kulisserna på Harry Potter och Halvblodsprinsen. Det kommer jag sitta bänkad vid i en timme, har inget bestämt efter det :)
Nu: Ska försöka få tillbaka min spellista , den har försvunnit från Spotify på min dator !

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback