Godmorgon !

Klockan är 12.40 och jag vaknade för en halvtimme sedan ! :)
Idag är ju en riktigt pissdag för att det regner och är kallt, burr .. Eve ringde mig nyss och frågade om jag ville göra något, självklart ville jag men jag orkar inte så jag sa tyvärr nej. Men dagen hade jag tänkt att spendera på film :) Jag vet inte vilken film men jag ska nog sätta på vilken film som helst för de tär ju bara mysigt att burra ner sig i sängen med läsk och gottis :P
Hehe, sedan hade jag tänkt att skriva om Polen i dagvis med bilder för varje dag, låter det bra ?
Men det ska jag inte göra nu :) Nu ska jag käka frulle :P

Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: Anonym

Mallan vaffan, jag ville ju hara om polen dag för dag ;) hihi

2009-07-09 @ 22:51:12
Postat av: Mallan <3

faan, jag ser ju inte vem det var som skrev den kommentaren över .. -.- :D

2009-07-10 @ 00:21:40
URL: http://mallish.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback