Godmorgon !

Tjenare allesammans !

Imorse vaknade jag vid tolvtiden och gick upp. Sedan sa pappa att jag skulle ta ut alla saker jag behövde från mitt rum och badrummet. Så jag tog ut kläder, mobil, kamera, tandborste, hårborste och deo . Pappa sa åt mig att hämta dom här sakerna för att han ska lägga nytt golv i en liten del av hallen, och jag kommer inte in i mitt rum eller badrummet (Men som tur har vi ju ett badrum där nere också, fast det är iofs Davids badrum men han är ju inte hemma !! ) så nu så sitter jag i mammas och pappas rum ! :) Jag kan nog visa en bild senare för er som int har sett min hall  :D

Nu blir det mat (Är utsvullten) och tv:n !

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback