Godmorgon :)

Hej, har nisovit gott ? Det har jag i alla fall, 11 timmar behövde jag verkligen !

Just nu så hjälper pappa och mamma Tommy att bära upp saker till lokalen där Maria och Tommy ska ha sin fest efter bröllop. Och när dom är klara ska dom ringa mig och locka upp mig så åker vi tre till Skärholmen och vi ska köpa lite.
Men det blir väl lite kul så jag har något att göra idag, jag kommer väl antagligen vara död när vi kommer hem, men endå. Nu ska jag sluta med DAgens Låt utan lägga in youtubeklipp när jag känner för det xD

Hey Baby - Jonas Brothers


Juste har jag sagt att jag kanske får gå på Jonas Brothers konsert om dom kommer till Sverige i höst !!! Det är asabra, vet redan några jag kan tänkas mig gå med om jag får gå och om dom äns spelar i Sverige .. :D <3

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback