Fix, Fix och Fix !

Tjenare ! Idag vaknade jag av att den jävla telefonen ringde i typ en halvtimme ! Men jag gick då, vid tio och tvättade håret. Sedan kollade jag på tv och tjugo i 12 var det Tyra Banks Show ! :D Sedan duschade jag så nu är jag fräsch :P Ska fixa mitt hår, sminka mig och klä på mig kläderna jag ska ha på mig på bröllop snart =)
Stephie ringde också för hon ville ha med mig ikväll när EMD spealr på grönan men det är åtta och det krockar ganska mycket med middagen efter bröllopet. Men jag ville verkligen följa med men det gick ju då inte.

Nu ska jag vänta tills mamma är klar i badrummet ! :D

Puss & Kram


Mina Kommentarer
Postat av: Ellinore Jonsson [foto & design]

händer idag? :)

2009-07-11 @ 13:36:08
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback