Bröllopsfixande !

Hejsan ! Vid 4 tiden så åkte jag, mamma och pappa upp till Elektrikergymnasiet och hjälpte Tommy och Maria (dom ska ha sin fest efter bröllopet där ) att duka, bordsplacering, vika servetter som näckrosor och så. Bröllopet är ju imorgon så dom måste ju fixa lite :) Där uppe var jag, mamma och pappa, Fredde (Tommys son från tidigare förhållande), Freddes tjej Malin och Tommy och Maria. Sedan på slutet kom Malin & Ove och Jacob.
Men det var faktistk kul där uppe och Fredde är ju så rolig så att man kissar på sig xD
Haha, här hemma blir det middag snart, men nu; Musik och bloggar ! :)

Puss & Kram


Sånna här vikte vi ! =)

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback